Vrátenie & reklamácia

Odstúpenie od zmluvy, reklamácia: návod, termíny, záručná doba

Objednávka z e-shopu mi prišla nekompletná alebo v poškodenom obale

Skontrolujte si prosím neporušenosť balíkov pri prevzatí tovaru. Ak je niektorý z balíkov poškodený, zvoľte jeden z týchto 2 postupov:
  1. tovar od vodiča nepreberajte a kontaktujte nás: +421 220 912 795, kontaktné centrum
  2. tovar preberte, ale napíšte do prepravného listu vodičovi poznámku, že tovar bol prevzatý s výhradou (pre prípadné neskoršie podanie reklamácie)
Pri prevzatí odporúčame tiež skontrolovať, či počet prebraných balíkov súhlasí s počtom balíkov uvedených na prepravnom liste.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Kontaktné centrum

Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.

Vaše osobné poradenské stretnutie

Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný poradenský termín!