Click & Collect – osobný odber ZADARMO
Ušetrite čas a peniaze a využite osobný odber click and collect – v e-shope XXXLutz ho máte ZADARMO. Nakúpte nábytok alebo doplnky v e-shope XXXLutz a vyzdvihnite si objednávku v niektorej z našich predajní. Predajne XXXLutz nájdete po celom Slovensku. Na odvoz nákupu vám na prianie zapožičiame dodávku.
Click & Collect – nakúpte online a vyzdvihnite zadarmo na pobočke

Vložte produkt(y) do košíka

V košíku zvoľte pri každej položke osobný odber a predajňu, kde si chcete tovar vyzdvihnúť

Dokončite objednávku a zaplaťte nákup

Akonáhle bude objednávka pripravená, dáme vám vedieť a vyzdvihnete si tovar v predajni
Výhody osobného odberu
- Ušetríte peniaze za doručenie – je to ZADARMO
- Ušetríte čas – vyzdvihnete si nákup podľa svojich časových možností, nemusíte sa viazať na dopravcu
Viac o osobnom odbere
Čo si môžem objednať na osobný odber? V podstate všetky produkty okrem Online Only – pri produktoch označených Online Only nie je možný osobný odber, ale majú dopravu zadarmo.
Môžem pri osobnom odbere zaplatiť na dobierku? Nie, pri osobnom odbere musí byť tovar zaplatený vopred – využite niektorú z našich platobných metód.
Aká je otváracia doba pre osobný odber? Výdajná doba sa riadi otváracími hodinami skladu a predajne, z ktorej si tovar chcete vyzdvihnúť. Niektoré predajne majú externé sklady, ktoré sa nachádzajú niekoľko minút jazdy od predajne. Konkrétne informácie obdržíte v pokynoch od nás.
Čo musím mať so sebou pri vyzdvihnutí? Potvrdenie objednávky a občiansky preukaz/cestovný pas.
Môže môj nákup vyzdvihnúť niekto iný? Je nutné sa vopred dohodnúť so zákazníckym servisom e-shopu: kontaktné centrum, +421 220 912 795.
Koľko dní mám na vyzdvihnutie objednávky? Na vyzdvihnutie máte 7 kalendárnych dní. Potrebujete dobu predĺžiť? Kontaktujte nás: +421 220 912 795, kontaktné centrum.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť postupne? Áno, pokiaľ tovar prichádza v niekoľkých dodávkach, môžete si vyzdvihnúť každú časť objednávky zvlášť.
Chcem si objednať dodávku pre vlastný odvoz: Po dokončení objednávky si môžete zarezervovať dodávku.
Chcem sa pozrieť na stav objednávky: V stave objednávky zadajte 6miestny kód „M7…“ svojej objednávky, svoje priezvisko a uvidíte aktuálny stav. Pri objednávke vytvorenej na firmu napíšte namiesto priezviska názov firmy.
Môžem pri osobnom odbere zaplatiť na dobierku? Nie, pri osobnom odbere musí byť tovar zaplatený vopred – využite niektorú z našich platobných metód.
Aká je otváracia doba pre osobný odber? Výdajná doba sa riadi otváracími hodinami skladu a predajne, z ktorej si tovar chcete vyzdvihnúť. Niektoré predajne majú externé sklady, ktoré sa nachádzajú niekoľko minút jazdy od predajne. Konkrétne informácie obdržíte v pokynoch od nás.
Čo musím mať so sebou pri vyzdvihnutí? Potvrdenie objednávky a občiansky preukaz/cestovný pas.
Môže môj nákup vyzdvihnúť niekto iný? Je nutné sa vopred dohodnúť so zákazníckym servisom e-shopu: kontaktné centrum, +421 220 912 795.
Koľko dní mám na vyzdvihnutie objednávky? Na vyzdvihnutie máte 7 kalendárnych dní. Potrebujete dobu predĺžiť? Kontaktujte nás: +421 220 912 795, kontaktné centrum.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť postupne? Áno, pokiaľ tovar prichádza v niekoľkých dodávkach, môžete si vyzdvihnúť každú časť objednávky zvlášť.
Chcem si objednať dodávku pre vlastný odvoz: Po dokončení objednávky si môžete zarezervovať dodávku.
Chcem sa pozrieť na stav objednávky: V stave objednávky zadajte 6miestny kód „M7…“ svojej objednávky, svoje priezvisko a uvidíte aktuálny stav. Pri objednávke vytvorenej na firmu napíšte namiesto priezviska názov firmy.
Máte ešte nejaké ďalšie otázky?
Odpovede na množstvo otázok ohľadom nákupu v XXXLutz, služieb, či akcií nájdete tu.