Vrátenie tovaru a reklamácia
V e-shope XXXLutz máte 30 kalendárnych dní na vrátenie tovaru alebo odstúpenie od zmluvy. V prípade potreby môžete tovar taktiež vymeniť alebo reklamovať. Tu nájdete postup, ako vrátiť alebo reklamovať tovar z e-shopu a taktiež odpovede na ďalšie otázky spojené s vrátením a reklamáciou.
Vrátenie & výmena tovaru z e-shopu
Tovar môžete vrátiť do 30 kalendárnych dní od jeho prevzatia bez udania dôvodu. Pre uplatnenie práva na vrátenie tovaru je nutné odoslať oznámenie o odstúpení od zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní od obdržania tovaru. Oznámenie o odstúpení nám môžete poslať cez kontaktné centrum, e-mailom na: [email protected], alebo poštou na adresu: E-shop XXXLutz – XLSK Nábytok s.r.o., Galvaniho 11, Bratislava 821 04. Tovar môžete taktiež vymeniť.
Ako vrátiť tovar z e-shopu?
Pre vrátenie tovaru z e-shopu použite tento postup:
- vyplňte a podpíšte „Formulár pre vrátenie tovaru“
- vyplnený formulár nám pošlite cez kontaktné centrum: objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie/výmena tovaru
- zabaľte tovar do originálneho obalu (v prípade, ak chcete tovar vrátiť prostredníctvom dopravcu, zabaľte, prosím, tovar aj do prepravného obalu – podľa zmluvných podmienok vybraného prepravcu)
- tovar odošlite na: E-shop XXXLutz – XLSK Nábytok s.r.o., Galvaniho 11, Bratislava 821 04, alebo dovezte do ktorejkoľvek z našich pobočiek
Reklamácia tovaru z e-shopu
Ak nie je s tovarom niečo v poriadku, môžete ho reklamovať. Aby sme mohli vaše požiadavky vybaviť spoľahlivo a bez zbytočného odkladu, postupujte prosím podľa krokov uvedených nižšie.
Ako reklamovať tovar z e-shopu?
- dôsledne vyplňte „Reklamačný protokol“
- protokol si uložte do počítača
- vyplnený protokol nám pošlite cez kontaktné centrum: objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie poškodenej zásielky a reklamácia
- do žiadosti v kontaktnom centre pripojte fotografie, montážny návod s vyznačeným poškodeným dielom alebo ďalšie dokumenty
- číslo kúpnej zmluvy
- číslo reklamovaného produktu a počet kusov
- fotografie poškodeného tovaru
- návod na montáž s vyznačením poškodeného dielu
- číslo balíka, v ktorom sa nachádza poškodený alebo reklamovaný diel
Ďalšie informácie o vrátení a reklamácii tovaru
Musí byť tovar pri vrátení v originálnom obale? Pri vrátení tovaru z e-shopu v lehote 30 dní musia byť výrobky v originálnom obale, pri reklamácii tovaru v originálnom obale byť nemusia.
Kedy a ako mi prídu peniaze za vrátený tovar? Dostanete ich do 14 dní odo dňa, kedy obdržíme vrátený tovar, pričom peniaze pošleme rovnakým spôsobom, akým ste tovar zaplatili. Pri platbe kreditnou kartou dostanete dobropis podľa vyúčtovacieho obdobia v budúcom alebo ďalšom vyúčtovaní platobnej karty.
Ako je to s nákladmi na vrátenie tovaru? Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník.
Ako reklamovať tovar zakúpený v predajni? Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať na ktorejkoľvek z našich predajní osobne, alebo môžete reklamáciu podať e-mailom na príslušnú predajňu. Tu nájdete kontakty na predajne.
Nejde mi vyplniť „Formulár na vrátenie tovaru“: využite naše kontaktné centrum (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie/výmena tovaru).
Nejde mi vyplniť „Reklamačný protokol“: využite naše kontaktné centrum (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie poškodenej zásielky a reklamácie), prípadne sa obráťte na: [email protected]
Aká je záručná doba a kde nájdem reklamačný poriadok? Nákup v predajniach, pre nákup v e-shope.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie? Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Kedy a ako mi prídu peniaze za vrátený tovar? Dostanete ich do 14 dní odo dňa, kedy obdržíme vrátený tovar, pričom peniaze pošleme rovnakým spôsobom, akým ste tovar zaplatili. Pri platbe kreditnou kartou dostanete dobropis podľa vyúčtovacieho obdobia v budúcom alebo ďalšom vyúčtovaní platobnej karty.
Ako je to s nákladmi na vrátenie tovaru? Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník.
Ako reklamovať tovar zakúpený v predajni? Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať na ktorejkoľvek z našich predajní osobne, alebo môžete reklamáciu podať e-mailom na príslušnú predajňu. Tu nájdete kontakty na predajne.
Nejde mi vyplniť „Formulár na vrátenie tovaru“: využite naše kontaktné centrum (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie/výmena tovaru).
Nejde mi vyplniť „Reklamačný protokol“: využite naše kontaktné centrum (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie poškodenej zásielky a reklamácie), prípadne sa obráťte na: [email protected]
Aká je záručná doba a kde nájdem reklamačný poriadok? Nákup v predajniach, pre nákup v e-shope.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie? Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Máte ešte nejaké ďalšie otázky?
Odpovede na množstvo otázok ohľadom nákupu v XXXLutz, služieb, či akcií nájdete tu.