Vrátenie tovaru a reklamácia
V e-shope XXXLutz máte, samozrejme, právo na vrátenie tovaru, jeho výmenu alebo reklamáciu. Aby sme Vám to uľahčili, pripravili sme pre prehľadný postup, v ktorom ukážeme ako na to. V našom článku nájdete aj odpovede na ďalšie otázky spojené s vrátením a reklamáciou.
Vrátenie tovaru z e-shopu
Chcete tovar zakúpený v e-shope XXXLutz vrátiť? Môžete tak urobiť bez udania dôvodu do 30 kalendárnych dní od prevzatia. Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy je nutné poslať oznámenie o odstúpení od zmluvy najneskôr v lehote 30 kalendárnych dní rovnako od prevzatia tovaru. Oznámenie o odstúpení nám môžete poslať cez kontaktné centrum, e-mailom na: [email protected], alebo poštou na adresu: E-shop XXXLutz – XLSK Nábytok s.r.o., Galvaniho 11, Bratislava 821 04.
Ako vrátiť tovar z e-shopu?
Pre vrátenie tovaru z e-shopu použite tento postup:
- vyplňte a podpíšte „Formulár pre vrátenie tovaru“
- vyplnený formulár nám pošlite cez Kontaktné centrum: objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie/výmena tovaru
- zabaľte tovar do originálneho obalu (v prípade, ak chcete tovar vrátiť prostredníctvom dopravcu, zabaľte, prosím, tovar aj do prepravného obalu – podľa zmluvných podmienok vybraného prepravcu)
- tovar odošlite na: E-shop XXXLutz – XLSK Nábytok s.r.o., Galvaniho 11, Bratislava 821 04, alebo dovezte do ktorejkoľvek z našich pobočiek
Reklamácia tovaru z e-shopu
V prípade, ak s tovarom niečo nie je v poriadku a chcete ho reklamovať, postaráme sa o rýchle vybavenie reklamácie. Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. Aby sme mohli Vaše požiadavky vyriešiť spoľahlivo a bez zbytečného odkladu, prosím, postupujte podľa krokov uvedených nižšie.
Ako reklamovať tovar z e-shopu?
- dôsledne vyplňte „Reklamačný protokol“
- protokol si uložte do počítača
- vyplnený protokol nám poštlie cez Kontaktné centrum: objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie poškodenej zásielky a reklamácia
- do žiadosti v našom Kontaktnom centre pripojte fotografie, príp. návod na montáž s vyznačením poškodeného dielu alebo ďalšie potrebné dokumenty
- číslo kúpnej zmluvy
- číslo reklamovaného produktu a počet kusov
- fotografie poškodeného tovaru
- návod na motáž s vyznačením poškodeného dielu
- číslo balíka, v ktorom sa nachádza poškodený alebo reklamovaný die
Ďalšie informácie o vrátení a reklamácii tovaru
- Musí byť tovar pri vrátení v originálnom obale? Pri vrátení tovaru z e-shopu v lehote 30 dní musia byť výrobky v originálnom obale, pri reklamácii tovaru produkt v originálnom obale byť nemusí.
- Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar naspäť? Peniaze dostanete do 14 dní odo dňa, keď dostaneme vrátený tovar do skladu. Peniaze Vám budú vrátené rovnakým spôsobom, akým ste za tovar zaplatili. Pri platbe prostredníctvom kreditnej karty dostanete dobropis podľa vyúčtovacieho obdobia v budúcom alebo nasledujúcom období vyúčtovania.
- Kto uhradí náklady na vrátenie tovaru? Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník.
- Ako reklamovať tovar zakúpený v predajni? Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať na ktorejkoľvek z našich pobočiek osobne alebo môžete reklamáciu poslať e-mailom na príslušnú pobočku. Tu nájdete kontakty na pobočky.
- Čo mám robiť, keď mi nejde vyplniť „Formulár pre vrátenie tovaru“? V tomto prípade využite naše Kontaktné centrum, (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru → vrátenie/výmena tovaru).
- Čo mám robiť, keď mi nejde vyplniť „Reklamačný protokol“ V tomto prípade využite naše Kontaktne centrum, (objednávka z e-shopu → vrátenie alebo reklamácia tovaru→ vrátenie poškodenej zásielky a reklamácia), prípadne nás kontaktujte na: [email protected]
Máte ešte ďalšie otázky?
Tu nájdete odpovede na množstvo ďalších otázok, ktoré Vás môžu zaujímať.