Kancelársky nábytok

Filtrovať

9 výrobok/výrobky

9 výrobok/výrobky
Zobrazuje sa 9 z 9 výrobkov

Kancelársky nábytok do pracovne alebo profesionálnej kancelárie

Pri kúpe kancelárskeho nábytku padajú tie najdôležitejšie rozhodnutia spravidla už vo fáze plánovania kancelárie. V závislosti od toho, či hľadáte kancelársky nábytok do malej domácej kancelárie alebo profesionálnej kancelárie, kde sa konajú obchodné stretnutia a stretnutia so zákazníkmi, si môžete vybrať rôzne typy kancelárskych nábytkov. Zatiaľ čo v domácej pracovni vám väčšinou postačia menšie skrinky, stoly na notebook a otočné stoličky, v profesionálnej kancelárii sú nevyhnutnosťou kvalitné kreslá a písacie stoly z masívnych materiálov, napríklad z dreva alebo skla. Koniec koncov, kancelársky nábytok zvyčajne hovorí veľa o úrovni profesionality spoločnosti a na prvý pohľad môžete vidieť, či spoločnosť kladie dôraz na profesionálne vystupovanie. Luxusný kancelársky nábytok z pravého dreva s vysokokvalitným melamínovým povrchom nielen dobre vyzerá, ale je tiež mimoriadne pevný a odolný. Konferenčné stoly vyrobené z nerozbitného skla a stoličky pre návštevy s poťahmi z ušľachtilej kože alebo látky pôsobia dokonalým dojmom.

Základný kancelársky nábytok: Čo v pracovni nesmie chýbať?

Nezáleží na tom, či sa rozhodnete pre kusový nábytok alebo zostavu nábytku: základné vybavenie pracovne sa nemení. Centrum miestnosti je väčšinou tvorené písacím stolom s vhodnou kancelárskou stoličkou. O ergonómiu na pracovisku sa postarajú špeciálne modely, napríklad polohovateľné stoličky Sitness a stoly na státie a sedenie. Potrebný úložný priestor poskytuje kontajner na kolieskach, ktorý je možné umiestniť pod stôl, a individuálne prispôsobené riešenia kancelárskych regálov s roletami alebo klasickými dvierkami. Ak potrebujete veľa úložného priestoru, môžete ich skombinovať s regálovými skrinkami a závesnými regálmi. S nimi budete mať knihy, zakladače i dokumenty vždy na svojom mieste. Po umiestnení kancelárskeho nábytku môžete kanceláriu skrášliť dekoratívnymi prvkami.

Inteligentné riešenia úložného priestoru do vašej pracovne

Najmä v malých pracovniach je nesmierne dôležité vybrať si nábytok, ktorý poskytuje dostatok úložného priestoru. V chaose tvorenom rozhádzanými dokumentmi a technickým vybavením, ktoré nemá svoje miesto, sa nedá pracovať efektívne. V kancelárskych regáloch a skrinkách na dokumenty nájdu svoje miesto zakladače i dôležité dokumenty a na odbornú literatúru a dátové nosiče vám skvele poslúžia regály na knihy a stojany na multimediálne nosiče. V praktickom kancelárskom nábytku s posuvnými alebo otočnými dverami môžete ukryť všetky druhy kancelárskych materiálov a zakladačov. Rohové regály s roletami alebo klasickými dvierkami, kancelárske kontajnery alebo už spomínané kontajnery na kolieskach poskytujú až „zázračne“ veľa úložného priestoru a navyše sa dajú „skryť“ pod stolom. S nimi máte všetky podklady ihneď poruke.

Kúpte si praktický nábytok do pracovne online

Internetový obchod XXXLutz vám ponúka bohatý výber kancelárskeho nábytku od renomovaných výrobcov, akými sú Cantus, Landscape, Xora, Paidi a mnohí iní, a dokonca vám v prípade záujmu poskytne aj profesionálne plánovanie kancelárie na mieru, ku ktorému si hneď môžete dohodnúť bezplatný a nezáväzný termín konzultácie. Objednajte si nábytok online z pohodlia domova alebo navštívte jednu z pobočiek XXXLutzu na Slovensku a nechajte si pri výbere poradiť. Naši odborníci vám tiež radi pomôžu s nastavením vašej novej kancelárskej stoličky, nájdu spolu s vami vhodné doplnky do vašej pracovne a ochotne vám poradia, ak máte otázky týkajúce sa montáže nového nábytku do kancelárie.