Kontakty / Časté otázky
Časté otázky k doprave
Aké sú možnosti dopravy pri nákupe z e-shopu a koľko to stojí?
Pri nákupe v e-shope máte tieto možnosti:
a) vlastný odvoz z pobočky, ktorú si vyberiete
b) dopravu, ktorú zabezpečujú naši externí partneri: objemnejší tovar dopravujeme špedíciou, menšie zásielky ako balík
c) zapožičanie našej dodávky pre vlastný odvoz: stačí byť držiteľom vodičského oprávnenia skupiny B, pre zapožičanie dodávky pri nákupe z e-shopu nás kontaktuje tu, objednanie dodávky je možné až po dokončení objednávky a získaní čísla objednávky, viac o službe zapožičanie dodávky nájdete tu.
Viac o doprave v e-shope a jej cenách sa dozviete tu.
a) vlastný odvoz z pobočky, ktorú si vyberiete
b) dopravu, ktorú zabezpečujú naši externí partneri: objemnejší tovar dopravujeme špedíciou, menšie zásielky ako balík
c) zapožičanie našej dodávky pre vlastný odvoz: stačí byť držiteľom vodičského oprávnenia skupiny B, pre zapožičanie dodávky pri nákupe z e-shopu nás kontaktuje tu, objednanie dodávky je možné až po dokončení objednávky a získaní čísla objednávky, viac o službe zapožičanie dodávky nájdete tu.
Viac o doprave v e-shope a jej cenách sa dozviete tu.
Aké sú možnosti dopravy pri nákupe tovaru v pobočke?
Pri nákupe v pobočke máte tieto možnosti:
a) vlastný odvoz
b) zapožičanie dodávky pre vlastný odvoz: pre zapožičanie stačí byť držiteľom vodičského oprávenia skupiny B, viac informácií o službe zapožičanie dodávky nájdete tu
c) dopravu prostredníctvom nášho servisného tímu (prípadne aj s montážou): viac o doprave a montáži sa dozviete tu
a) vlastný odvoz
b) zapožičanie dodávky pre vlastný odvoz: pre zapožičanie stačí byť držiteľom vodičského oprávenia skupiny B, viac informácií o službe zapožičanie dodávky nájdete tu
c) dopravu prostredníctvom nášho servisného tímu (prípadne aj s montážou): viac o doprave a montáži sa dozviete tu
Je možný osobný odber?
Áno, osobný odber je možný pri nákupe v pobočke aj v e-shope. Pri nákupe v e-shope zvoľte v nákupnom košíku „osobný odber“ a vyberte pobočku, na ktorej si želáte tovar vyzdvihnúť. Niektoré pobočky majú externé sklady, ktoré sú vzdialené pár minút jazdy autom od pobočky. V e-shope nie je možný osobný odber pri produktoch označených Online Only.
Viac o osobnom odbere sa dozviete tu.
Viac o osobnom odbere sa dozviete tu.
Ako si môžem objednať dodávku pre osobný odvoz?
XXXL dodávku pre vlastný odvoz pri nákupe v pobočke aj v e-shope je nutné si dopredu rezervovať na konkrétny termín. Viac informácií o dostupnosti služby a kontakty pre rezerváciu dodávky nájdete tu.
Aké sú otváracie hodiny skladu pre výdaj tovaru pri osobnom odbere?
Otváracia doba skladu sa riadi otváracími hodinami pobočky, z ktorej si chcete tovar vyzdvihnúť. Otváracie hodiny pobočiek a ich skladov nájdete tu.
Ako funguje expedícia a dodanie tovaru z e-shopu?
Tovar z e-shopu expedujeme až vo chvíli, keď máme k dispozícii všetko, čo bolo súčasťou objednávky. V niektorých prípadoch sa môže stať, že tovar prepravujeme v dvoch oddelených dodávkach. V deň expedície dostanete e-mailom potvrdenie o expedícii s číslom zásielky, pod ktorým sa tovar bude doručovať. Tovar sa doručuje v pracovné dni v čase 8.00 – 17.00 hod.
Vynesiete mi tovar zakúpený v e-shope do bytu?
Tovar menších rozmerov, ktorý prepravujeme ako balík, doručíme za prvé zamykateľné dvere. Objemný tovar prepravujeme pomocou špedície a vynesieme ho aj do bytu na poschodí. Služba vynesenia tovaru je zahrnutá v cene dopravy. V objednávke pri adrese doručenia, prosím, uveďte číslo poschodia, a či je k dispozícii výťah. Produkty označené Online Only doručujeme bez výnosu na poschodie.
Posielate tovar zakúpený v e-shope aj do zahraničia?
Nie. Tovar prepravujeme iba na území Slovenskej republiky. Pre nákup s doručením do Českej republiky, prosím, využite náš e-shop: https://www.xxxlutz.cz/
Ako zistím aktuálny stav svojej objednávky z e-shopu/pobočky?
Stav Vašej objednávky z e-shopu alebo pobočky zistíte na tomto odkaze. Zadajte číslo Vašej objednávky a Vaše priezvisko a uvidíte aktuálny stav. Pri objednávke vytvorenej na firmu, napíšte namiesto priezviska názov firmy. V prípade, ak ste nedostali potvrdenie objednávky z e-shopu a nemáte ho ani v nevyžiadanej pošte (spam), kontaktujte nás, prosím, na: [email protected].
Budem informovaný pred doručením tovaru?
V prípade, ak ste si objednali tovar na pobočke, budeme Vás telefonicky kontaktovať pre dohodnutie termínu dopravy. Pri nákupe v e-shope, záleží na tom, čí tovar bude prepravovaný špedíciou (veľký nábytok), alebo sa bude doručovať ako balík (bytové doplnky, malý nábytok). Či Vašu objednávku doručujeme prostredníctvom špedície alebo ako balík, zistíte pri stave objednávky.
V prípade dopravy špedíciou Vás budeme dopredu telefonicky kontaktovať pre dohodnutie termínu dopravy a v deň doručenia dostanete ešte SMS. Pri balíkovej preprave, bohužiaľ, nie je možné dohodnúť termín na želanie. Pred doručením dostanete SMS s termínom doručenia a v deň doručenia SMS správu s časovým oknom 3 hodiny, v ktorých bude prepravca zásielku doručovať. Tovar sa štandardne doručuje počas pracovných dní v čase 8.00 – 17.00 hod. Dopravu tovaru z pobočiek zabezpečuje servisný tím XXXLutz, dopravu tovaru z e-shopu naši externí partneri.
V prípade dopravy špedíciou Vás budeme dopredu telefonicky kontaktovať pre dohodnutie termínu dopravy a v deň doručenia dostanete ešte SMS. Pri balíkovej preprave, bohužiaľ, nie je možné dohodnúť termín na želanie. Pred doručením dostanete SMS s termínom doručenia a v deň doručenia SMS správu s časovým oknom 3 hodiny, v ktorých bude prepravca zásielku doručovať. Tovar sa štandardne doručuje počas pracovných dní v čase 8.00 – 17.00 hod. Dopravu tovaru z pobočiek zabezpečuje servisný tím XXXLutz, dopravu tovaru z e-shopu naši externí partneri.
Je možné zadať presnú hodinu doručenia tovaru?
Áno v prípade, ak ste si tovar kúpili v pobočke, alebo ste si v e-shope objednali tovar s doručením prostredníctvom špedície (napr. veľký nábytok), budeme Vás dopredu kontaktovať pre dohodnutie termínu a času dodania. V deň dodania dostanete ešte SMS s informáciou o doručovaní. V prípade doručenia balíku z e-shopu (doplnky, malý nábytok), bohužiaľ, nie je možné si zvoliť presný čas doručenia – dopredu dostanete SMS s informáciou o dátume doručenia a v deň doručenia potom SMS s trojhodinovým časovým oknom, v ktorom Vám balík doručíme. Spôsob dopravy (špedícia, balík) zistíte v stave objednávky. Dopravu tovaru z pobočiek zabezpečuje servisný tím XXXLutz, dopravu tovaru z e-shopu naši externí partneri.
Prečo som ešte nedostal tovar, keď je podľa stavu objednávky označený ako dostupný?
Môže sa vyskytnúť situácia, že je tovar podľa stavu objednávky dostupný, ale nie je uvedená dodacia lehota. V tomto prípade Vás prosíme o trpezlivosť. Hneď ako bude tovar pripravený na osobný odber alebo expedíciu, Vás budeme informovať.
Čo mám robiť, keď mi objednávka z e-shopu prišla nekompletná alebo v poškodenom obale?
Skontrolujte si, prosím, neporušenosť balíkov pri prevzatí tovaru. V prípade, ak je niektorý z balíkov poškodený, zvoľte jeden z nasledujúcich postupov:
a) tovar od vodiča neprevezmite a kontaktujte nás na e-mailovej adrese: [email protected]
b) tovar prevezmite, ale do prepravného listu vodiča napíšte poznámku, že tovar bol prevzatý s výhradou (pre prípadné neskoršie podanie reklamácie)
a) tovar od vodiča neprevezmite a kontaktujte nás na e-mailovej adrese: [email protected]
b) tovar prevezmite, ale do prepravného listu vodiča napíšte poznámku, že tovar bol prevzatý s výhradou (pre prípadné neskoršie podanie reklamácie)
Čo mám robiť, keď mi prišiel iný tovar, ako som si objednal?
Pokiaľ máte dojem, že ste dostali nesprávny tovar alebo jeho prevedenie, skontrolujte, prosím, najprv potvrdenie objednávky so zobrazením tovaru v našom e-shope. V prípade, ak máte pochybnosti, pošlite nám, prosím, fotografie obalu s originálnou etiketou od výrobcu na adresu: [email protected].
Ako zistím, či je tovar skladom, resp. aká je dodacia lehota?
Na stránke každého produktu nájdete nástroj „Dostupnosť“. Do príslušného políčka stačí zadať Vaše PSČ alebo názov mesta a zistíte, aká je dostupnosť výrobku v najbližšej pobočke XXXLutz. Môžete sa tiež pozrieť na dostupnosť v ostatných pobočkách a na e-shope. Dodacia lehota sa zobrazí aj po vložení výrobku do košíka. Avšak, ako záväzná dodacia lehota platí lehota uvedená v potvrdení objednávky.
Bola prekročená dodacia lehota, kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Stav Vašej objednávky z e-shopu alebo pobočky zistíte na tomto odkaze. Zadajte číslo Vašej objednávky a Vaše priezvisko a zobrazí sa Vám aktuálny stav. Pri objednávke na firmu, prosím, napíšte namiesto priezviska názov firmy.
Prečo je na webe napísané, že je tovar na sklade a vy mi píšete, že bude za x-týždňov?
V niektorých prípadoch môžu byť skladové zásoby obmedzené a môže sa stať, že vybraný produkt si v danej chvíli vložilo do košíku viac zákazníkov. Rozhodujúcim faktorom je v tomto prípade až čas dokončenia objednávky.